Descopera

Bine ai venit in locul unde bankingul pe mobil este la indemana ta! Este cu tine, oriunde te-ai afla, printr-o simpla conexiune la Internet.

Pentru noi este important ca tu sa ai mai mult timp pentru ceea ce conteaza cu adevarat.

Ai la dispozitie facilitati noi disponibile fara autentificare: harta sucursalelor si ATM-urilor, convertor valutar, datele de contact ale sucursalelor. Aici poti face tranzactii in lei, transferuri intre conturile proprii, schimb valutar, constitui un depozit la termen, poti solicita un card de credit sau de debit, poti vizualiza sumarul conturilor, tranzactiile efectuate si operatiunile efectuate folosind cardurile, poti salva sabloane si beneficiari de plati - Mobile B@nking face totul atat de simplu!

Principalele beneficii pe care ti le ofera serviciul de Mobile B@nking de la UniCredit Tiriac Bank:

  • Control permanent
  • Economie de timp si bani
  • Mobilitate
  • Acces constant
  • Suport tehnic pentru orice intrebari si solicitari, suntem alaturi de tine de luni pana vineri, in intervalul orar 8.00-20.00, la (021)200.20.20
Pentru blocare user puteti suna in Contact Center 24h/24h.

Banking-ul este acum mai simplu, mai rapid, la tine in buzunar, oriunde ai fi.

Instaleaza aplicatia si ai acces instant la servicii si operatiuni bancare direct din meniul telefonului tau. Poti efectua plati, transferuri intre conturile proprii, schimburi valutare, constitui depozite la termen, consulta harta Atm-urilor si sucursalelor UniCredit Tiriac Bank si ai tot timpul la indemana situatia conturilor tale si informatii despre cardurile tale, totul in siguranta totala.

  • Control permanent: stii tot timpul situatia detaliata a finantelor tale
  • Economie de timp si bani: acces instant la operatiuni si informatii bancare
  • Mobilitate: banca in buzunarul tau, pentru ca tu sa nu mai faci drumuri la ghiseu
  • Acces constant: servicii disponibile fara restrictii orare
  • Suport tehnic: pentru orice intrebari si solicitari, suntem alaturi de tine de luni pana vineri, in intervalul orar 8.00-20.00, la (021)200.20.20
  • Totul pentru un cost lunar de 2 lei

Vezi lista completa de tarife si comisioane

Detalii aplicatie

Timpul pe care il ai la dispozitie nu pare a fi de ajuns? Inlocuieste drumurile la banca si economiseste bani cu serviciul de Mobile B@nking de la UniCredit Tiriac Bank!

Folosind aplicatia, vei beneficia de acces la:

  • Conturi (istoric sold si tranzactii);
  • Carduri (informatii, sold si tranzactii);
  • Informatii conturi de depozit si constituire depozite la termen;
  • Plati in lei (standard si in regim de urgenta);
  • Sabloane si beneficiari plati (inclusiv cele existente in Online B@nking);
  • Schimb valutar (rate de schimb, schimb valutar, conversie valutara);
  • Solicitare produse noi: card de credit sau de debit;
  • Setari aplicatie (schimbare PIN, limba etc).

Iar in sectiunea publica vei gasi:

  • Harta sucursalelor si ATM/BNA-urilor UniCredit Tiriac
  • Datele de contact de la Call Center
  • Convertor valutar;

Siguranta? Serviciul ofera siguranta deplina (protectie prin user, cod de activare, PIN si token incorporat, transfer de date criptat) si o interfata usor de utilizat.


Flexibilitate? Aplicatia UniCredit Tiriac Mobile B@nking poate fi descarcata pe toate tipurile de telefon mobil/tableta (Java, Blackberry, Android, Iphone).


Pe ce tip de telefoane se poate instala aplicatia Mobile B@nking?
Aplicatia se poate descarca/instala pe urmatoarele tipuri de telefoane/versiuni minime suportate:

  • Pentru telefoanele JAVA: MIDP 2.x; CLDC 1.1
  • Pentru Blackberry: BB - Blackberry 4.0
  • Pentru telefoanele Android - toate versiunile sunt suportate

    Sistem de operare Android: toate versiunile sunt suportate, cu conditia ca rezolutia ecranului sa fie minim HDPI*
    * telefoanele care au densitatea > 200-210 pixeli, sunt considerate HDPI

    Pentru aflarea rezolutiei ecranului unui telefon se pot folosi urmatoarele surse:
    http://members.ping.de/~sven/dpi.html
    http://www.gsmarena.com/

  • Pentru sistemele iOS (Iphone si Ipad) - versiunea minima este 3.0
  • Pentru lista completa a terminalelor compatibile cu aplicatia de Mobile B@nking click aici

Daca esti client UniCredit Tiriac Bank, poti cere activarea serviciului de Mobile B@nking completand formularul dedicat din aplicatia de Online B@nking sau poti cere activarea serviciului completand o cerere in orice sucursala UniCredit Tiriac Bank.

Vei primi de la banca un cod de activare, care este valabil 48 h si este format din 16 cifre.


Daca nu esti client UniCredit Tiriac Bank, poti oricand accesa sectiunea publica a aplicatiei sau poti urmari demo-ul.

INTREBARI FRECVENTE

1. Cum descarc/instalez aplicatia de MobileB@nking?

Aplicatia de Mobile B@nking se descarca/instaleaza diferit in functie de tipul telefonului, astfel:

Dispozitive APPLE Dispozitive Android Dispozitive Java
Poti descarca gratuit aplicatia Mobile B@nking din AppStore direct pe terminalul tau, sau o poti instala de pe un calculator folosind iTunes, tot gratuit.

AppStore
Cauta aplicatia "Mobile B@nking";
selecteaza "FREE" si apoi "INSTALL";
aplicatia va fi instalata pe dispozitivul tau.


iTunes
Deschide iTunes pe calculator;
selecteaza optiunea "iTunes Store" din meniu;
cauta aplicatia "Mobile B@nking";
selecteaza "Free App" si instaleaza aplicatia;
conecteaza terminalul mobil la calculator si sincronizeaza-l cu iTunes.
Acceseaza Google PlayStore;
Cauta aplicatia "Mobile B@nking";
Selecteaza "FREE" si apoi "OK";
Aplicatia va fi descarcata si instalata pe dispozitivul tau.
Accesezi link-ul primit de la banca prin intermediul mesajului SMS. Aplicatia se va descarca si instala pe telefonul tau. Inainte de a accesa link-ul, verifica daca telefonul tau este conectat la Internet.

2. Cum activez aplicatia de Mobile Banking?

Aplicatia de MobileB@nking se activeaza introducand numele de utilizator si codul de activare obtinut de la Banca. Numele de utilizator este necesar o singura data la activarea aplicatiei pe dispozitivul tau. Codul de activare este format din 16 cifre.

3. Cum primesc codul de activare al aplicatiei in cazul in care solicit activarea Mobile B@nking prin intermediul OnlineB@nking? Mentionez ca detin un dispozitiv iOS sau Android.

Codul de activare format din 16 cifre se va primi in cateva minute de la trimiterea solicitarii in interiorul mesageriei OnlineB@nking - Primite - Mesaj nou.

4. Cum primesc codul de activare al aplicatiei in cazul in care solicit activarea Mobile B@nking prin intermediul OnlineB@nking? Mentionez ca detin un dispozitiv care ruleaza JAVA?

Codul de activare format din 16 cifre se va primi in cateva minute de la trimiterea solicitarii in interiorul mesageriei OnlineB@nking - Primite - Mesaj nou.
Link-ul necesar activarii va fi trimis de banca prin SMS.

5. Ce fac daca nu primesc mesajele SMS de la banca in maxim 2 zile lucratoare de la solicitarea aplicatiei Mobile B@nking in sucursala?

In cazul in care nu primesti mesajele SMS de la banca, te rugam sa verifici daca dispozitivul are suficient spatiu pentru a permite primirea de noi mesaje SMS. De asemenea, verifica disponibilitatea serviciului de telefonie mobila pe dispozitivul tau. De asemenea, te poti adresa catre Contact Center 0212002020 / 0372637020, in intervalul orar 08.00 - 20.00, de luni pana vineri.

6. Pot primi mesajele SMS pentru instalarea/activarea aplicatiei si daca sunt in strainatate?

Da, daca ai activat serviciul de Roaming al operatorului pe dispozitivul tau, vei primi cele 2 mesaje SMS.

7. Pot primi mesajele SMS pentru instalarea/activarea aplicatiei si pe numele de telefon mobil internationale?

Da.

8. Ce fac daca mi-am uitat codul PIN?

In cazul in care ai uitat codul PIN, va trebui sa soliciti bancii alte noi mesaje SMS pentru activarea aplicatiei (prin intermediul departamentului Contact Center la 0212002020 / 0372637020/ intr-o sucursala a Bancii / prin intermediul Online B@nking). Codul PIN nu este stocat in baza de date UniCredit Tiriac Bank.

9. Ce fac daca doresc sa modific limita de tranzactionare prin MobileB@nking?

Atentie: In cazul in care detii si serviciull Online B@nking, limita de tranzactionare se va aplica atat tranzactiilor efectuate prin Online B@nking, cat si celor efectuate prin aplicatia Mobile B@nking. In vederea modificarii limitei de tranzactionare va trebui sa adresezi o cerere fie direct in Sucursala, fie prin Online B@nking.
Atentie: In cazul in care ai si produsul Online B@nking, limita solicitata de tine se va cumula si se va aplica atat la tranzactiile efectuate prin Online B@nking, cat si prin aplicatia Mobile B@nking.

10. Ce fac daca am blocat accesul la aplicatia Mobile B@nking?

Accesul la aplicatia Mobile B@nking se poate bloca in cazul in care introduci gresit de 3 ori consecutiv urmatoarele:

  • Codul de activare
  • Numele de utilizator
  • Codul PIN

In cazul blocarii accesului in aplicatia Mobile B@nking, va trebui sa contactezi Banca (Contact Center / intr-o sucursala/ prin OnlineB@nking) pentru primirea celor 2 mesaje SMS in vederea instalarii si activarii aplicatiei.

11. Ce fac daca am sters din greseala aplicatia de pe telefonul mobil?

In cazul in care stergi din greseala aplicatia din telefonul Mobil, va trebui s-o descarci din nou si sa urmezi pasii de activare.

12. Pot folosi aplicatia si de pe alt terminal mobil?

Aplicatia instalata pe un terminal mobil nu poate fi instalata si accesata si pe un alt terminal mobil. Daca doresti ca aplicatia sa poata fi accesata de pe mai multe terminale mobile, trebuie sa dispui catre banca distribuirea mesajelor SMS pentru instalare/activare pentru fiecare terminal mobil in parte, de asemenea, avand cate un cod de utilizator separat.

13. Pe ce tip de telefoane se poate instala aplicatia Mobile B@nking?

Aplicatia se poate descarca/instala pe urmatoarele tipuri de telefoane/versiuni minime suportate:

  • Pentru telefoanele JAVA: MIDP 2.x; CLDC 1.1
  • Pentru dispozitive Blackberry: BB - Blackberry 4.0
  • Pentru dispozitive Android - toate versiunile sunt suportate
  • Pentru sistemele iOS (Iphone si Ipad) - versiunea minima este 3.0

    Sistem de operare Android: toate versiunile sunt suportate, cu conditia ca rezolutia ecranului sa fie minim HDPI*
    * telefoanele care au densitatea > 200-210 pixeli, sunt considerate HDPI

    Pentru aflarea rezolutiei ecranului unui telefon se pot folosi urmatoarele surse:
    http://members.ping.de/~sven/dpi.html
    http://www.gsmarena.com/

  • Pentru lista completa a terminalelor compatibile cu aplicatia de Mobile B@nking click aici

14. Cat timp sunt valabile link-ul si codul de activare primite de la banca pentru descarcarea/instalarea si activarea aplicatiei?

Link-ul si codul de activare primite de la banca prin intermediul mesajelor SMS sunt valabile 48 ore de la data primirii mesajelor. In cazul in care nu instalezi si activezi aplicatia in cadrul celor 48 ore, vei solicita bancii un nou link de descarcare si un nou cod de activare.

15. Care este timpul de inactivitate maxim al aplicatiei?

Aplicatia Mobile B@nking se va inchide automat dupa maxim 2 minute de inactivitate.

16. Care sunt functionalitatile aplicatiei Mobile B@nking?

Prin intermediul aplicatiei Mobile B@nking poti efectua urmatoarele :

  • Consultare solduri pentru conturile curente, de economii, de depozit , conturile de credit deschise la UniCredit Tiriac Bank
  • Efectuare transferuri intre conturile proprii in lei si in valuta
  • Efectuare plati in lei catre conturi deschise la UniCredit Tiriac Bank si conturi deschise la alte banci din Romania
  • Efectuare schimb valutar intre conturile proprii deschise la UniCredit Tiriac Bank
  • Constituire depozit la termen
  • Consultare istoric tranzactii pe conturile tale: curente, de economii, de depozit si de credit
  • Vizualizare detalii carduri deschise la UniCredit Tiriac Bank si consultare istoric tranzactii efectuate cu cardurile tale
  • Consultare rate de schimb valutar zilnice: cursul afisat este cel de vanzare/cumparare al UniCredit Tiriac Bank precum si cel BNR
  • Vizualizare harta ATM-urilor si sucursalelor UniCredit Tiriac Bank
  • Apelare directa din aplicatie catre serviciul Contact Center

17. Ce comisioane platesc pentru tranzactiile efectuate prin Mobile B@nking?

Efectuarea de tranzactii prin intermediul aplicatiei Mobile B@nking intre clientii UniCredit Tiriac Bank este gratuita.
Vei plati urmatoarele comisioane pentru tranzactii catre alte banci din Romania:

  • Sume < 499.99 ron - comision de 2,5 ron
  • Sume intre 500 si 9.999,99 ron - comision de 3,5 ron

18. Sunt sigure tranzactiile efectuate prin aplicatia Mobile B@nking?

Siguranta tranzactiilor efectuate prin aplicatia Mobile B@nking este asigurata de urmatoarele:

  • Identificarea si semnarea platilor prin intermediul codului PIN, definit doar de catre utilizator la activarea aplicatiei
  • transmiterea informatiilor intre UniCredit Tiriac Bank si utilizatorii Mobile B@nking se face criptat utilizand protocolul securizat SSL 128 biti
  • aplicatia deconecteaza automat utilizatorii dupa 3 minute de inactivitate
  • accesul in aplicatie este blocat dupa 3 incercari consecutive de introducere eronata a: codului PIN, codului de utilizator si/sau codului de activare

19. Trebuie sa folosesc serviciile unui anumit operator de telefonie mobila pentru a putea accesa aplicatia Mobile B@nking?

Nu, aplicatia Mobile B@nking este disponibila pentru toti clientii care au acces la Internet de pe telefoanele lor mobile. Te rugam sa contactezi furnizorul de servicii de telefonie mobila pentru asistenta in accesarea Internetului de pe telefonul mobil.

20. Aplicatia Mobile B@nking se poate instala si accesa de pe telefoanele cu cartela pre-paid?

Da, aplicatia Mobile B@nking poate functiona si pe cartelele pre-paid daca furnizorul de servicii ofera trafic de date pentru cartelele pre-paid. Te rugam sa verifici daca operatorul tau de telefonie mobila ofera trafic de date pentru cartelele pre-paid si care sunt tarifele aferente.

21. Pot sa accesez Mobile B@nking din strainatate?

Da, poti sa accesezi Mobile B@nking de oriunde, atat timp cat ai acces la Internet mobil sau wireless.

Online Banking

Online B@nking este aliatul tau în lupta cu timpul. Oriunde ai o conexiune la Internet dispui de banii tai cu maximum de siguranta si costuri avantajoase.

Pentru a beneficia de serviciul Online B@nking inscrie-te pe site-ul unicredit-tiriac.ro: completeaza formularul de inscriere din sectiunea dedicata si urmareste tutorialul video din care poti afla rapid si simplu care sunt beneficiile si avantajele serviciului Online B@nking chiar de la reprezentantul UniCredit Tiriac Bank.

Iata ce operatiuni poti efectua, oricand si de oriunde, prin serviciul Online B@nking:

  • Plata facturilor în lei
  • Plati în valuta si schimburi valutare
  • Verificarea soldului si a tranzactiilor de pe conturi
  • Consultarea tranzactiilor rezervate pe card
  • Consultarea extraselor de cont pentru posesorii de card de credit
  • Transferuri interne între conturile aceluiasi client
  • Programarea la data dorita a platilor în lei si valuta
  • Constituirea si anularea depozitelor la termen
  • Consultarea dobanzilor si a ratelor de schimb valutar practicate de UniCredit Tiriac Bank
  • Comunicarea interactiva cu banca
  • Plati intra si interbancare, incluzand si Trezoreria
  • Autorizari Direct Debit
  • Completarea si trimiterea online a formularelor de la ghiseu
  • Personalizarea meniului
  • Activarea serviciului Info SMS din aplicatie

contact

Sediul Central
Bd. Expozitiei Nr.1F, Sect 1, Bucuresti, Cod Postal 012101, Romania
Tel: +40 21 200 20 20 / 0372 637 020 (Vodafone)
Fax: +40 21 200 2022
E-mail: office@unicredit.ro
Pagina web: http://www.unicredittiriac.ro
Facebook: https://www.facebook.com/UniCreditTiriacBank

Alege aplicatia Aplicatia Mobile B@nking UniCredit Tiriac Bank functioneaza pe dispozitivele Apple (iPhone, iPad), Android si pe orice dispozitiv care poate rula Java (Blackberry, Windows Mobile, Symbian etc) si care are o conexiune la Internet



Pentru iOS
Pentru Android
Pentru orice alt telefon